geimeris.com

blog'as apie žaidimus ir viską kas su jais susiję: naujienos, video, treileriai, top10, galerijos, humoras, straipsniai ir t.t.

Gears of War 2Mano kelias per žaidimus paskutiniu metu įgavo neblogą pagreitį (o ko norėt, ruduo šis kaip niekad derlingas) iš pamišusio banditiško miesto – į radioaktyviasas dykras, iš jų – tiesiai į nuostabią pasaką, o iš jų į prakaituotų vyrų būrį :) (edit: ši apžvalga buvo parašyta seniau)

Taigi, Gears of War 2. Pirmasis GoW buvo nuostabi pradžia ir puikus pavyzdys, kad konsolė gali turėt labai gerus f/tps’us (first/third person shooter). (Taip, taip, nuleiskit pirštą ir patraukit savo protingą išraišką – žinau, kad pirmas geras fps’as buvo bindo žaidimas ant game cube’o…  čia aš turiu omeny naujajį jaxboxą. Jis buvo kažkas naujo, su uber gera grafika, ir prifarširuotas veiksmo kaip kalėdinis kalakutas. Šis gi kiek susirgo jaunesniojo brolio sindromu. Bet apie viską iš eilės.

470-gow_vs_gow2_01.jpgBadass mothafucka

Taigi, kova su locust’ais tęsiasi, žmonija pakibo ties išnykimo riba ir štai mūsų testosterono maišai vėl leidžiasi gelbėt viso pasaulio. Kitaip tariant istorija paprasta, bet man kažkuo primenanti Halo 3, turbūt savo pretenzijom į epiškumą: motyvuojančios kalbos, didelės armijos, kurios atlieka visiškai epizodinius vaidmenis. Jautiesi lyg tikrai dalyvautum žūtbūtinėje kovoje už žmonijos išlikimą. Tiesą pasakius kažkurioj vietoj man jis atrodė panašus į Starship Troopers’ų pirmą filmą (patiko jis man :)). Šioje dalyje bandoma įpiršti, kad mūsų bendražygiai ne šiaip beveidžiai NPC, bet jie tikri žmonės, su savo gliukais ir mylimosiom laukiančiom Jūsų sugrįžtant (ar ne visai taip, bet vėlgi – nespoilinsiu. Ir galiu pasakyt, kad kūrėjams tai pavyko – istorija, nors traukianti tik iki vidutiniško action filmo scenarijaus, vistiek yra ir kas svarbiausia, ji atrodo gyva, nedirbtina. Bendražygiai atrodo tikri žmonės, o ne bedvasiai taikiniai… Manau kūrėjams ši dalis tikrai pasisekė.

Apie valdymą turbūt nėra daug ką ir kalbėt, nes jis beveik nepasikeitė nuo GoW’o pirmo – paprastas, intuityvus ir gerai sukaltas. Valio!

Grafika. Niekad nebuvau Unreal’o trečio engine’o fanas, jis man atrodo labai dirbtinis ir kažkoks netikras, skirtas tik urvams ir kambariams. Čia iš jo išspausta turbūt maksimumas – grafika tikrai labai gera, veidai, aplinkos, bet viskas per daug statiška… Galėčiau sakyt, „bet ką jau čia padarysi, čia juk variklis, koks yra, tokį ir naudoja kompanija“, bet juk Epic’as ir sukurė šį dalyką. Taip, Unreal’ui šitas variklis tinka, ten juk nereikia daužyt langų ar laužyti medžių, o GoW’as su Unreal’o varikliu atrodo panašus į teatrą – su labai tikroviškais veikėjais ir su labai tikroviškom, bet visai negyvom aplinkom.

470-gow_vs_gow2_02.jpgTaip atrodo co-op’as a.k.a. split screen’as

Veiksmas. Veiksmas pagauna praktiškai iš karto. Net training’as ir tas labai gražiai inkorporuotas į žaidimą. Visi pasirinkimai, buvę pirmajame GoW’e, išliko: kur eisim, per kairę ar per dešinę, per stogus ar per apačią… Nors tas neturi jokios įtakos žaidimo eigai, vistiek suteikia kažkokio gyvumo.

Jaunesniojo brolio sindromas pasijaučia visako „perebore“ – jis tas pats GoW’as, tik besistengiantis būt daug geresnis – teks pavažinėt su tanku, pašaudyt iš artilerijos ar chaingun’ų, sudegint bjaurybes liepsnovaidžiu, lupt į mordą kokiemstai keistiems gigantiškiems gyviams ir dar daug daug ko. Tiesa, tas daugumas atrodo kažkoks sintetiškas, išplaukiantis ne organiškai iš žaidimo, o kažkaip tiesiog įdėtas tik tam, na… kad visko būtų daugiau. Aišku, jei nieko naujo nebūtų, visi verktų, kad vaj vaj vaj, tas pats GoW’as su naujais lygiais ir viskas. Dabar gi, kaip ir sakiau, čia kaip jaunesnis broliukas – taip, fainas vaikis, bet jo brolis turi viską tą patį ir buvo pirmas :)

Kas man labai patiko – nėra jokio loading’o – viskas gražiai paslėpta po cut scene’om ir saving’u. O toliau – užsi’load’ini pradėdamas (arba numiręs) ir valio, šoliuojam tiesiai ir nesustodami. Šis dalykas, žinant, kad X360 neturi galimybės įsirašyt į HDD (edit: jau gali, tada dar nežinojau apie tokią būsimą naujovę :)), yra labai ir labai didelis darbas, parodantis, kad visi tie, kurie kiša į žaidimą loading screen’us tiesiog sukčiauja.

470-gow_vs_gow2_03.jpgViršuje matome kaip atrodo pirmojo GoW’o grafika, žemiau antrojo

Verdiktas. Jei toks, koks yra GoW2 būtų GoW’as pirmas, jis būtų kažkas nerealaus, nors kita vertus arba kaip pasakytų suamerikonėję tautiečiai, „o ant kitos rankos“ – pirmas GoW’as ir taip buvo labai geras, todėl šis susiduria su dideliais sunkumais norėdamas jam prilygti ir mano manymu, jei neprilygsta, tai atsilieka tikrai nedaug. Techniškai ir istorijos atžvilgiu jis daug pranašesnis už pirmtaką, tik štai nebėra tos kibirkštėlės kurią turėjo pirmas. O gal ji yra, gal tiesiog ieškau sliekų ten, kur jų ieškoti nereiktų :)

Mano vertinimas 8.9/10. Labai geras šūteris X360’ui.

P.S. Variantas, kai galinių titrų metu rodomos visų kūrėjų  nuotraukos su linkėjimais ir komentarais labai patiko… Kažkaip miela :)

© Toxis

6 komentarai(-ų) “Gears of War 2 revjū Toxis style” įrašui

  1. nemegstu trilogijos antruju daliu. amzinai jos be pradzios ir pabaigos..

    ZZ1

  2. Good point

    geeky_dude

  3. /me Pakelia pirštą ir nutaiso protingą veido išraišką.

    Tas bondas apie kurį negalima kalbėti buvo ant N64 :)

    Artojas

  4. damnit!
    /me susigedes kampe tyliai kukchioja ir slepia savo veida
    =)

    Toxis

  5. […] 2 apžvalgų lietuviškame internete galite pasiskaityti pakankamai – apie žaidimą rašė Geimeris.com apžvalgininkas Toxis, paprastai ir patraukliai porinantis Artojas, bei šiek tiek padrikai ir skubotai – […]

    Dievo režimas » Dirbantys kaip laikrodis | Gears of War 2

  6. […] 2 mini apžvalgėlę padaryt, bet reader‘yje radau, kad kažkada per savaitgalį tai padarė Geimeris. Galvojau, gal pakeisiu planus, bet žiūriu mano nuomonė ne visai sutampa su Toxio. Žodžiu jei […]

    Dievo režimas » Gears of War 2: grandinės dalis

Palikti komentarą

*