geimeris.com

blog'as apie žaidimus ir viską kas su jais susiję: naujienos, video, treileriai, top10, galerijos, humoras, straipsniai ir t.t.

BioShock 2Štai ir išvydom vieną geriausių 2007-ųjų žaidimo tęsinį – BioShock 2. Grajaus veiksmas vyksta išgalvotame antiutopiniame mieste Rapture 1968-ais m., t.y. 8 metai po pirmosios dalies įvykių. Valdome pagrindinį žaidimo protagonistą Didijį Tėtušį (Big Daddy), kurio tikslas paprastas – sunaikinti Sofia Lamb, norinčią sunaikinti miestą.

Toliau manau nesigilinsime į siužetą, tiesiog apibendrinsiu kas man patiko žaidime ir kas ne.

Kas man patiko:

  • Išlaikyta ta pati BioShock’inė atmosfera su kuo toliau, tuo labiau įtraukiančia istorija.
  • Visi žino kad pirmojoje dalyje pipes’ų galvosūkiai gausiai suck’ino, o galbūt aš tiesiog jau atsižaidžiau DS’e Pipe Mania’os? :) Anyway, vamzdžių galvosūkius pakeitė paprastesnis ir neįkyresnis galvosūkis (kažkas pan. į Fable II penegų uždirbimą).
  • Įdomesnis ADAM’o išgavimas, vaikštinėsite su mažosiomis sesulėmis (Little Sister) ir lauksite kol jį išgaus iš lavono, tuo metu atremdamas priešų ataką, vėliau turėsite pasirinkimą ar paleisti sesulę, ar uždirbti papildomai ADAM’o…
  • Mini turrets tiesiog awesome‘ina! Pvz. tokioje situacijoje: išdėlioji 3-4 tokius bokštelius aplink sesulę, berankiojančią ADAM‘ą, o pats kur užlendi į patogesnę strateginę vietą ir lauk.

Nepatiko:

  • Mažiau siaubo elementų. Pastebėjau, kad mažiau situacijų kai tave išgąsdina iš balažin kažkur atsibaladojęs turintis piktų kėslų priešas.
  • Problemos su grafika. Nė vienoje iš platformų (X360/PS3/PC) nėra anti-aliasing’o (liaudyje dar vadinamo tekstūrų suglaudinimo), tad grafika vietomis pakankamai dantyta akims ir nemaloni. Galbūt išties yra problemų su frames’ais, bo opcijose yra galimybė nusistatyti blogesnį vaizdelį (ant default nustatyta aukšta kokybė), idant pakelti fps’us? Kita gi grafikinė problema išliko kaip ir pirmojoje dalyje – turintiems widescreen moniką dalis vaizdelio (šiek tiek viršaus ir apačios) yra nukirpta, ko nėra su paprastais 4:3 monikais, tačiau tatai yra pažadėta ištaisyti su naujais patch’ais (update: ištaisyta). Išvados: arba grafika nenušlifuota, arba tiesiog labai ribota dėl modifikuoto Unreal 2.5 varikliuko naudojimo.
  • Pirmas įspūdis – tas pats BioShock’as be jokių naujovių, mažiau žavesio, viskas jau iki skausmo pažįstama.

Ką sako užsienio kritikai apie antrąją dalį?

  • Official Xbox Magazine (95/100): BioShock 2 isn’t a groundbreaking follow-up that rewrites all the rules laid down by its predecessor. No, think of it as a sequel that fills in the gaps, adding exciting new dimensions to what’s come before… You will be utterly absorbed. [Mar 2010, p.68]
  • Wired (90/100): BioShock 2 may be a clever spin on the are-you-good-or-evil convention, but it falls short of its predecessor by not breaking free of it.
  • GameSpot (85/100): Rapture may not be as mysterious and intriguing this second time around, but it is nonetheless host to a powerful and moving tale that allows you to better realize–or pervert–Ryan’s principles at your own discretion. Regardless of whether or not this is a return visit to paradise lost, there is plenty to be found here to make it a worthwhile, meaningful, and compelling one.

P.S. Šiaip įdomu, kodėl žaidimuose, konkrečiai BioShock 2 galvosūkyje, nėra arba labai retai būna įgyvendintas colorblind mode’as. Nors man tai ir nėra aktualu, tačiau daugelis nustebtų sužinoję, kiek daug pasaulyje esą geimerių-daltonikų.

1 komentaras “BioShock 2 – kas geresnio?” įrašui

  1. man lipo.
    pirma losdamas kazkur skubejau. situo megavaus. abu tikrai labai panasus daugkuo.

    ZZ1

Palikti komentarą

*